Pozvánky do schránky | svatební oznámení, narozeninové pozvánky

15. 12. 2018 - 3. 1. 2019 DOVOLENÁ
Zaslané objednávky zpracuji od 3. 1. 2019 Provozní doba v prosinci 2018

Základní informace


co nabízím a jak objednat
průběh objednávky
objednávkový formulář
obchodní podmínky
časté otázky


Co nabízím a jak objednat

Zboží si můžete objednat jako hotové tisky nebo epohlednice pro zasílání mailem.

Cena je vždy za zobrazenou a popsanou verzi vzoru včetně popsaných úprav.
Pokud budete požadovat jiné změny než jsou uvedené v popisu ke zboží (velikost, písmo, papír, barvy, ručně psané texty mimo uvedené verze atd.), dojde pravděpdoobně ke změně ceny.

Minimální počet kusů pro objednání je uveden u každého vzoru.

Pokud si budete chtít něco koupit, přečtěte si obchodní podmínky a potom proveďte objednávku. V případě, že objednáváte svatební oznámení použijte tento objednávkový formulář.

E-pohlednice není určena k tisku a ani žádné jiné tiskové podklady nezasílám.

  • E-pohlednice k tištěným oznámením (pozvánkám, novoročenkám) v hodnotě 400 - 999 Kč (bez poštovného) stojí 180 Kč.
  • K objednávce tištěných oznámení (pozvánek, novoročenek) v hodnotě 1000 a více Kč je 1 ks e-pohlednice zdarma.
    Platí pro epohlednice ve stejném vzoru i textově shodné jako tištěné zboží.
    Automaticky nezasílám, e-pohlednici zatrhněte v objednávce.

Průběh objednávky

Po odeslání objednávky dostanete:

  • Kopii objednávky na svůj email, kopie je zasílána automaticky systémem
    (platí jen pro objednávky přes formulář).
  • V řádu hodin, nejpozději následující pracovní den Vám potvrdím emailem přijetí objednávky a sdělím Vám, kdy můžete očekávat korekturu (tisky, e-pohlednice, animace), respektive rekapitulaci ceny (hotové zboží).
  • Následně, v termínu, který jsem uvedla, odesílám korekturu či rekapitulaci ceny.
    • Korektura obsahuje - cenu za zboží a doručení, náhled upravovaného zboží, fakturační a dodací údaje ke kontrole a orientační termín odeslání hotového zboží.
    • Rekapitulace obsahuje - cenu za zboží a doručení, u platby předem i platební údaje, fakturační a dodací údaje ke kontrole a orientační termín odeslání hotového zboží.
  • Korekturu či rekapitulaci je třeba potvrdit.
    Toto vaše potvrzení se stává závaznou objednávkou.

Přislíbené termíny mám ve zvyku dodržovat. Pokud e-mail nedostanete ani následující den po avízovaném datu, je pravděpodobné, že ho cestou snědl poštožrout.
Neváhejte mě kontaktovat, zašlu znovu.

Termíny korektur a odeslání zboží
Ceny zboží, podmínky užití
Platba za zboží a ceny za dopravné (a balné)
Odstoupení od smlouvy


Pozvánky-jak probíhá dodání

Objednávkové formuláře

Běžný objednávkový formulář
Svatební objednávkový formulář

INFORMACE PRO OBJEDNÁVKY ZASLANÉ EMAILEM.

I pro objednávky zaslané emailem platí tyto obchodní podmínky.

Pokud objednáváte emailem, uveďte prosím:
a) jméno a příjmení, fakturační adresu, případně i dodací adresu, liší-li se od fakturační,
tel. číslo a event. IČ - objednává-li podnikatel (firma)
b) specifikace druhu požadovaného zboží a jeho množství
c) způsob platby (převodem předem, dobírkou), doručení bude poštou (osobní odběr není možný)

Pro objednávky svatebních oznámení si můžete informace k vyplnění nakopírovat do emailu.



nahoru